Här hittar du information om din kaffemaskin
Öppna dörren så ser du en orange knapp som lyser på insidan. Slå av maskinen med denna knapp och vänta i 10 sekunder. Sedan slå på den genom att trycka på knappen igen. Maskinen behöver någon minut på sig att starta och skall sedan servera kaffe igen.
Skulle inte detta hjälpa är du alltid välkommen att ringa oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Boka en kaffeprovning genom att maila: help@joyweek.com
Detta problem kan ha flera anledningar. Tryck på utropstecket nere i hörnet så får kommer maskinen att tala om för dig vad som är fel.
Skulle inget av detta hjälpa är du alltid välkommen att ringa oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Viktigt att tänka på är att det kan fortsätta rinna en mindre mängd vatten även när maskinen är avstängd. Sätt en behållare där det droppar och ha uppsyn tills det slutat droppa.
En av våra tekniker kommer till er vid avtalad tid och lagar maskinen enligt serviceavtalet.
Skulle ni behöva mer hjälp så kan ni ringa till oss på +46 10 178 55 50 så kommer vi hjälpa er över telefon eller lägga en felanmälan.
Kontakta vår trevliga supportpersonal, ring på +46 10 178 55 50 eller maila till help@joyweek.com. De kommer att svara på alla dina frågor inom kort.