Här hittar du information om din kaffemaskin.
Maskinen vill med största sannolikhet ha en rengöring. Tryck på kugghjulet nere i vänster hörn och se om smileygubben är glad (grön) eller arg (röd). Skulle den vara röd så kör en dagsrengöring på maskinen enligt vår guide ovan.
Skulle den vara grön ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Följ den instruktion som maskinen ger dig.
Om detta inte fungerar, ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Tryck på switchen under displayen och dra upp displayen. Där finner du på vänstra sidan en liten grön knapp. Tryck på den i 1 sek och sedan gör exakt som när du öppnade displayen för att få ned den. Maskinen kommer då att stänga av sig.
Öppna sedan displayen igen och tryck på knappen för att starta maskinen.
Skulle detta inte fungera ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Öppna mjölk-kylen och kontrollera om det finns mjölk.
Skulle det finnas mjölk men att det fortfarande inte kommer mjölk: tryck på kugghjulet i vänster hörn och sedan på "ingredienser". Avaktivera mjölksystemet. Gör sedan exakt likadant igen för att återaktivera det.
Om det inte fungerar, ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Det finns en fysik metallknapp nere i vänster hörn på frontpanelen (inte i den digitala displayen) där man trycker för att få varmt vatten.