Kontorsstädning

Vi vet hur viktig städning är för trivsel, prestation och kundernas intryck av ditt företag. Därför erbjuder vi miljövänlig kontorsstädning som garanterar samma höga kvalitet vid varje tillfälle.

Allt du behöver till kontoret

En kontakt för alla dina behov. Enklare än så blir det inte.

Allt från ett ställe

Vi har allt ditt företag behöver, från kaffe till kontorsinredning. En kontakt, en faktura för alla tjänster gör det enkelt och kostnadseffektivt.

100% klimatkompenserat

Vi klimatkompenserar för hela vår verksamhet i scope 1,2 och 3. Detta inkluderar även alla tjänster och produkter du köper av oss.

Digital kundportal

Du har full kontroll och en unik översikt av allt du beställer från oss. Du slipper alla oklarheter kring leveranser och beställningar tack vare vår smarta kalender.

Support i världsklass

Vi älskar att hjälpa våra kunder. Snabbt, proffsigt och effektivt. Därför har vi bara ett telefonnummer och en mailadress - för att göra det så enkelt och smidigt som möjligt.

Vi skapar en ren och välvårdad arbetsplats, men det finns många andra fördelar också

Miljövänlig tjänst

Miljövänlig kontorsstädning med minskad kemikalieanvändning. I de fall kemikalier används är de alltid miljöcertifierade.

Smidig hantering

Få full kontroll på alla tjänster via vår helt branschunika kundportal.

Anpassad för dig

Vi använder lokalanpassad städutrustning och maskiner.

Tydliga städscheman

Städschema baserat på 50 års erfarenhet av lokalvård samt underhållsplan för extrainsatser.

Välmående personal

Miljöutbildad städpersonal som ges rättvisa arbetsvillkor.

Desinficering

Vi använder kemikaliefritt ECA-vatten som rengör och desinficerar.

Uppföljning och kvalitetssäkring

Vi är måna om att alla våra kunder ska vara helt nöjda med sin kontorsstädning, och därför lägger vi krut på en noggrann uppföljning och kvalitetssäkring av städtjänsterna.

  • Tydliga kvalitetskontroller vid överenskommet antal tillfällen
  • Kontrollerna sker på plats hos dig och även digitalt via mailutskick
  • Avvikelsehantering och snabb återkoppling
  • Återkommande avstämningsmöten där dokumentation från kontrollerna gås igenom
“Redan efter kort tid med Joyweek har vi kvalitetssäkrat vår leverans och underlättat vår interna administration.”
Hannes Nilsson, Avtalskoordinator på Netonnet

Skapa en välvårdad arbetsplats med Joyweek.

Kontakta oss för att boka in en gratis rådgivning med en av våra experter.