I vår webbshop finns allt inom förbrukningsmaterial till kontoret – helt enkelt tiotusentals anledningar att välja oss.
En kontakt för alla dina behov. Enklare än så blir det inte.
Vi har allt ditt företag behöver, från kaffe till kontorsinredning. En kontakt, en faktura för alla tjänster gör det enkelt och kostnadseffektivt.
Vi klimatkompenserar för hela vår verksamhet i scope 1,2 och 3. Detta inkluderar även alla tjänster och produkter du köper av oss.
Du har full kontroll och en unik översikt av allt du beställer från oss. Du slipper alla oklarheter kring leveranser och beställningar tack vare vår smarta kalender.
Vi älskar att hjälpa våra kunder. Snabbt, proffsigt och effektivt. Därför har vi bara ett telefonnummer och en mailadress - för att göra det så enkelt och smidigt som möjligt.
Papper, pennor, saxar och tejp, tvål, diskmedel och hushållspapper – det är mycket som förbrukas på ett kontor. Då är det bra att du enkelt kan handla allt du behöver hos oss.
Om du inte hittar det du behöver till ditt kontor hos oss, hittar du det troligen ingen annanstans heller. Vårt sortiment innefattar allt förbrukningsmaterial till din dagliga verksamhet.
Förbrukningsvaror är ofta en dold kostnad på ett kontor. Men det är enkelt att återfå kontrollen och faktiskt spara pengar. Vi analyserar ert behov av städförbrukning och optimerar er beställning så att ni får större kostnadskontroll.
Vill du vara med och värna om miljön? Under lång tid har vi arbetat fram ett miljösortiment med vikt på miljöcertifieringar. Därför kan vi idag erbjuda miljömärkta produkter som ett komplement till standardutbudet av förbrukningsmaterial.
Vi levererar rätt toner, till rätt tid och till rätt pris – oavsett vilken skrivare ni har och oavsett hur mycket eller litet ni skriver ut. Självklart erbjuder vi även miljövänliga toners, som fulländar ditt miljötänk och värnar om naturen.
Som en del av vår klimatstrategi klimatkompenserar vi för hela vår verksamhet i scope 1, 2 och 3. Detta inkluderar alla produkter och tjänster vi levererar. Det innebär att vi beräknar, minskar och klimatkompenserar 100% av vårt klimatavtryck.
Med Joyweek blir alla dina inköp enklare och smidigare. Kontakta oss och kom igång idag!
Kontorsstädning som garanterar samma höga kvalitet vid varje tillfälle.
Vi finns med dig hela vägen från planering och packning till flyttdagen.
Kaffemaskiner med kaffe av hög kvalitet för alla smaker.
Kvalificerad personal som lever upp till ditt företags förväntningar.
Upptäck våra kontorsväxter och förbättra miljön på ditt kontor.
Vi ser till att avfallet tas om hand på rätt sätt.
Vår matkyl har ett brett sortiment av drycker, mellanmål och lättare luncher.
Vi erbjuder både inbyggda och fristående vattenautomater till arbetsplatsen.
Vi levererar fruktkorgar till din arbetsplats, helt efter dina önskemål.
I vår webbshop finns allt inom förbrukningsmaterial till kontoret.
Vi ordnar med allt inom pappersprodukter med tryck.
Ett brett sortiment av profilprodukter, arbetskläder och presenter med tryck.
Erbjud mensskydd till medarbetare och besökare.
Skapa ett professionellt och välkomnande intryck.
Skapa en trevligare arbetsmiljö på ditt kontor.
Vår luftrenare eliminerar så gott som alla skadliga virus och partiklar i luften.
När tiden inte räcker till kan våra kontorsvaktmästare sköta jobbet.
Inredning som speglar din verksamhet på bästa sätt.