I vår webbshop finns allt inom förbrukningsmaterial till kontoret – helt enkelt tiotusentals anledningar att välja oss.
En kontakt för alla dina behov. Enklare än så blir det inte.
Vi har allt ditt företag behöver, från kaffe till kontorsinredning. En kontakt, en faktura för alla tjänster gör det enkelt och kostnadseffektivt.
Vi klimatkompenserar för hela vår verksamhet i scope 1,2 och 3. Detta inkluderar även alla tjänster och produkter du köper av oss.
Du har full kontroll och en unik översikt av allt du beställer från oss. Du slipper alla oklarheter kring leveranser och beställningar tack vare vår smarta kalender.
Vi älskar att hjälpa våra kunder. Snabbt, proffsigt och effektivt. Därför har vi bara ett telefonnummer och en mailadress - för att göra det så enkelt och smidigt som möjligt.
Papper, pennor, saxar och tejp, tvål, diskmedel och hushållspapper – det är mycket som förbrukas på ett kontor. Då är det bra att du enkelt kan handla allt du behöver hos oss.
Som en del av vår klimatstrategi klimatkompenserar vi för hela vår verksamhet i scope 1, 2 och 3. Detta inkluderar alla produkter och tjänster vi levererar. Det innebär att vi beräknar, minskar och klimatkompenserar 100% av vårt klimatavtryck.
Med Joyweek blir alla dina inköp enklare och smidigare. Kontakta oss och kom igång idag!